Friday, August 17, 2012

*****~~~ SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ~~~*****



Aku memohon sejuta kemaafan andainya sepanjang berblogging ni ada yang terkasaq bahasa ka..ada yang tersentap ka...ada yang terguris hati ka dengan aku ni maklumla kadang-kadang tu kita bukan perasan kan apa yang kita taip tu menyentuh sensitiviti seseorang...huhuhu!!! 


Aku percaya mesti yang dah ramai bercuti dan dah balik kampung halaman yang tercinta, tengah mengemas rumah, menyediakan juadah hari raya dan macam2 lagi la.... tetapi aku masih di sini menjadi penunggu opis yang setia...walaupun mood untuk bekerja  negatif huhuhuhu!!!!


Aku rela berkorban demi rakan sejawat untuk bercuti hehehe!!! Xpala bagi depa dulu nanti aku plak... aku x kalut sangat la coz dekat je hehehe...


Apa pun Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin 


**** klau nak menikmati juadah raya tu jangan berlebihan naa....(pesanan untuk diri sendiri sama hehhe!!!) nanti turun 3 kg tapi naik 6 kg hahaha!!! 

1 comment :

  1. selamat hari raya aidilfitri ye, maaf zahir dan batin dari teratak siFaqir 'ilmu (^___^)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...