Thursday, August 23, 2012

ANAK DARAKU!!!!

Raya ketiga aku ikut husband p rumah membe dia kat Simpang Empat, Perlis..kampung apa ntah lupa plak hehehhe...


On d way nak p tu budak kecik tu tertido dalam keta..hhmmmm... letih sangat la tu...xpala..elok sampai ja keta berhenti dia pun jaga..amboi macam ada suis tu...


Dah jaga tu dia buat x mau turun plak dah..haru...abah dia pujuk pun x mau aku pujuk pun x jalan...aku habaq kat abah dia..x pa.....


Abang p masuk dulu jgn paksa satgi siap la...puting beliung melanda..hahahha!!!!!


Kat dalam keta aku aku layan je la dia..nak jaga mood tuan puteri la katakan...hohoho!!! Pastu abah dia kluaq pujuk len....husband aku kata "ada ikan dalam rumah jom tgk"... hmmmm... apa lagi jom!!!


Nasib baikla mau kluaq klau x jenuh gak la...dia pun p la tgk ada ikan kat dalam akuarium tu...besaq gak la..aku terlupa plak nak snap gambaq....hihihi!!!!


Dah bosan tgk ikan budak kecik tu pun melawat la kawasan...macam Y.B menjalankan tugasnya...hehehhe!!!


Ronda2 terjumpala sebiji moto besaq....hmmmm... "mama nak naik!!!!".... wah aku tanya lagi betui ka nak naik??? dia kata betui..sakan anak dara aku ni...aku pun angkat la dia...hmmm bukan main syok lagi dok atas moto tu...


jom layan gambaq yang sempat aku amik..risau gak terjatuh moto haru!!! jadi kes len plak....

















2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...